Thursday 2 February 2012

pentingnya memilih team yg betul kalau nak join tupperware

sekiranya anda berminat dengan tupperware,
tentu anda berminat nak dapatkan diskaun 20%,

sekiranya anda berminat nak dapatkan diskaun 20%,
tentu anda berminat nak jadi ahli tupperware,

sekiranya anda berminat nak jadi ahli tupperware,
tentu anda mahu join dengan team yg bagus.

pencapaian team saya baru2 ini:


nota: yg dibulatkan dengan warna merah adalah ahli2 team saya.

bukan saya saja yg buat duit dgn tupperware, mereka pun seronok buat duit dgn tupperware. dan bukan semestinya saya dapat duit lebih byk dari mereka. jika effort anda lebih kuat dari saya, income anda akan jadi jauh lagi banyak dari saya! kalau tak caya, boleh tanya mereka yang namanya dibulatkan (raff, lida, za, dll).

terpulang pada anda nak jadi member yg macam mana:
1. pembeli utk kegunaan diri sendiri
2. pembeli utk diri sendiri dan jual kpd orang lain dan dpt diskaun
3. pembeli utk diri sendiri, buat jualan dan dapat komisen + bonus setiap bulan.
walau anda jadi member yg macamana pun, anda tak rugi apa2.

contact kami sekarang! email ke suhana.tupperware@gmail.com untuk maklumat lanjut!

No comments:

Post a Comment